Üzleti feltételek

Szállítási és fizetési módok

Szállítási módok

A belföldi szállítási költségek egységesek és díjuk 1.800,00 Ft.

Fizetési módok

  • Utánvételes fizetés - A megrendelést akkor fizeti ki a szállítónak, amikor az a megrendelt árut kézbesíti Önnek.
  • Fizetés PayPal-on keresztül
  • Hitelkártya fizetés (Braintree szolgáltató)

Adatvédelmi nyilatkozat

Adatvédelem: Megértjük a weboldal felhasználói személyes adatai védelmének fontosságát. A regisztráció során kapott információkat vásárlásra használjuk fel ill. a weboldal működésének javítására. Az Ön beleegyezése nélkül a kapott információkat nem osztjuk meg egy harmadik személlyel. A regisztrációkor a következő információkat gyűjtjük: név és vezetéknév, cím, e-mail és telefonszám. A tárolt információkat mindig megnézheti vagy módosíthatja a weboldalon. Ehhez kattintson A fóikom linkre, és jelentkezzen be az e-mail címével és jelszavával. Ha törölni szeretné az adatait, kérjük, írja meg azt nekünk. A webhelyeink linkeket tartalmazhatnak, amely egy harmadik webhelyre vezetnek. Ezeken az oldalakon nem vagyunk felelősek az adatok védelméért. Adatvédelmi irányelvek bármilyen változásáról ezen az oldalon vagy e-mailben értesítjük Önt. Felveheti velünk a kapcsolatot a fenti címen.

Kommunikáció: A hirdetési e-maileket világosan és egyértelműen meg kell jelölni hirdetési üzenetként. A feladónak jól láthatónak kell lennie. A szolgáltató feltétel nélkül tiszteletben tartja, ha a felhasználó nem szeretne több hirdetési üzenetet kapni.

Felelősség alóli mentesítés: A szolgáltató minden erőfeszítést megtesz annak biztosítása érdekében, hogy az oldalain közzétett információk naprakészek és helyesek legyenek. Az áru jellemzői, a rendelkezésre állás és az árak azonban olyan gyorsan megváltozhatnak, hogy a szolgáltató nem győzi javítani az adatokat a weboldalon. Ebben az esetben az szolgáltató tájékoztatja a vevőt a változásokról, és lehetővé teszi számára, hogy kilépjen a szerződésből, vagy egy hasonló árut ajánl a megrendeltért cserébe. A szolgáltató nem felelős a látogatók által írt termékértékelések tartalmáért. Az összes kép szimbolikus és nem garantálja az áruk tulajdonságait. Nem vagyunk felelősek a hibákat illetően.

Panaszok és viták rendezése: A szolgáltató ill. ajánlattevő betartja az érvényes fogyasztóvédelmi jogszabályokat. A panaszokat és reklamációkat e-mailben az info@top-polok.hu címre vagy klasszikus levélben a következő címre: Top majice d.o.o., Cesta 24 junija 33, 1231 Ljubljana-Črnuče (Slovenia) küldheti el.

A szolgáltatónak öt munkanapon belül meg kell erősítenie, hogy megkapta a panaszt, tájékoztatnia kell a felhasználót arról, hogy mennyi ideig fog tartani a panasz kezelése, és folyamatosan tájékoztatnia kell a felhasználót az eljárás előrehaladásáról. A szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a viták kölcsönös megállapodással legyenek rendezve.

Jogi nyilatkozat: A webáruház, az összes információ, az áruk képei és a weboldalon megjelenített grafika szerzői jog által védett, és előzetes írásbeli engedélyünk nélkül nem sokszorosítható vagy használható. A védjegyek és az emblémák az elismert cégek birtokában vannak.

Információk hozzáférhetősége: A szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy mindig a következő információkat adja meg a vevőnek: vállalati identitás; kapcsolattartási cím; az áruk vagy szolgáltatások alapvető jellemzői; a termékek hozzáférhetősége; a termék szállításának feltételei vagy a szolgáltatás teljesítése; az árak világosan és egyértelműen megvannak határozva; fizetési és kézbesítési módszer; az ajánlat érvényessége

Az alábbi címeken veheti fel velünk a kapcsolatot:

Top majice d.o.o. Cesta 24 junija 33 1231 Ljubljana-Črnuče (Slovenia)

E-mail címünk: info@top-polok.hu

 

Üzleti feltételek

Általános üzleti feltételek: A Top-polok.hu általános üzleti feltételei a Fogyasztóvédelmi törvény (szlovénul: ZVP), a Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásainak és az e-kereskedelem nemzetközi kódexeinek megfelelően vannak összeállítva. Javasoljuk, hogy a webáruház használata előtt alaposan olvassa el az alábbi Általános üzleti feltételeket. A weboldal használatával kijelenti, hogy egyetért a fenti feltételekkel. Ha nem ért egyet a feltételekkel, kérjük, ne használja a webáruházat. A webáruházat a Top Majice d.o.o., Cesta 24 junija 33. kezeli, a továbbiakban szolgáltató. A felhasználó bármely természetes vagy jogi személy, aki megrendelést tesz a webáruházon keresztül, vagy új tagként iratkozik fel. A Szolgáltató fenntartja a jogot a weboldal feltételeinek bármikor történő megváltoztatására. Minden változás kötelező az felhasználókra, ezért javasoljuk, hogy rendszeresen olvassa el az Általános üzleti feltételeket.

Árak: A webáruházban lévő árak euróban (EUR) vannak, és 22% -os hozzáadottérték-adót (HÉA) tartalmaznak. Az árak a megrendelés visszaigazolásakor érvényesek a szolgáltató által. Abban az esetben, ha a termék ára megváltozik, a megrendelés feldolgozása során, a szolgáltató értesíti a vevőt.

A vásárlás folyamata:

  • Megrendelés beérkezése: A megrendelés benyújtása után a vevő e-mailben értesítést kap arról, hogy sikeresen benyújtotta a megrendelést, amely feldolgozásra került.
  • Feldolgozásban: A szolgáltató legkésőbb 48 órán belül felülvizsgálja a megrendelést, ellenőrzi a termék rendelkezésre állását és megerősíti vagy elutasítja a megrendelést. Abban az esetben, ha az ár megváltozik a megrendelés feldolgozása során, a szolgáltató vállalja, hogy megpróbál minnél alacsonyabb árt kínálni a felhasználónak, vagy egy kölcsönös szempontból kielégítő megoldást kínál fel. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy felhívja a felhasználót a telefonszámára. A szolgáltató és a felhasználó között a szerződés visszavonhatatlanul megkötésre kerül, és ez egy „Folyamatban” üzenettel kerül megerősítésre, viszont a megrendelés elutasítása esetén a szerződés elutasításra kerül.
  • Feladott áru: A szolgáltató az ígért határidőn belül csomagolja és szállítja ki az árut az eredeti számlával, valamint az ehhez mellékelt utasításokkal és garancia lappal.

Szállítási idő: A szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az árut a megadott határidőn belül (1-3 munkanapon belül) szállítja. A megrendelés benyújtása után üzenetet kap a megrendelés másolatáról, amely tartalmazza a megrendelt árukat és annak árait. A megrendelés üzenetében egy telefonszám és e-mail cím található, amellyel kapcsolatba léphet a vevő a szolgáltatóval, ha bármilyen kérdése vagy észrevétele támad a megrendeléssel kapcsolatban.
Ha a megrendelt áruk nincsenek raktáron, akkor a szolgáltató egyezteti a szállítási időt a vevővel.

Tárgyi hiba

Mikor fordul elő a tárgyi hiba? Amikor:

  • Az áru nem rendelkezik a szokásos használatához vagy forgalomba hozatalához szükséges tulajdonságokkal
  • Az áru nem rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal amelyek ahhoz a konkrét felhasználáshoz szükségesek, amelyre a vevő megvásárolja, de amelyek az eladónak ismertek voltak, vagy tudnia kellene róluk.
  • Az áru nem rendelkezik azokkal a jellemzőkkel és tulajdonságokkal, amelyekről kifejezetten vagy hallgatólagosan megállapodtak vagy amelyek előírtak.
  • Az eladó olyan árut szállított, amely nem felel meg a mintának vagy a modellnek, kivéve, ha a mintát vagy modellt csak értesítés céljából mutatták be.

Hogyan lehet ellenőrizni egy áru alkalmasságát?


Ellenőrizni kell egy másik, hibátlan, azonos típusú áruval, egyidejűleg a gyártó nyilatkozataival vagy jelöléseivel is.

Hogyan valósítható meg egy tárgyi hiba?

A vevőnek a törvényben előírt határidőn belül értesítést kell küldenie minden lényeges hibáról és annak pontos leírásáról, és ezzel egyidejűleg lehetővé kell tennie számunkra az áru ellenőrzését. Itt található a tárgyi hibajelentési forma. (obrazec za stvarno napako)

Az áru tárgyi hibájának igénybevételére vonatkozó jogot részletesebben a fogyasztóvédelmi törvény szabályozza (ZVP). A ZVP szerint a vállalat felel az áruk olyan tárgyi hibáiért, amelyek a beszerzéstől számított két éven belül fordulnak elő.

Elállási jog - áruk visszaküldése

Azokat az áruk, amelyek az egyedi vevő pontos utasításai szerint készültek, és a természetük sajátosságai miatt személyes igényeikhez lettek igazítva, így nem alkalmasak a visszaküldésre. Más esetekben a Top-polok.hu betartja a ZVP 43. cikkét, amely a következőkről számol be: Távközlési szerződések esetén a fogyasztónak az áruk kézhezvételétől számított 14 napon belül tájékoztatnia kell a vállalatot arról, hogy visszavonja a szerződést anélkül, hogy a ZVP 43. cikkének megfelelően indokolnia kellene a döntését. A szerződés elállásával kapcsolatban a vevőnek csak az áruk visszaküldésének közvetlen költségeit kell rendezniük. Kérjük, írásban tájékoztasson minket a tervezett visszatérítésről az info@top-polok.hu e-mail címen. A fogyasztónak az árut 14 napon belül vissza kell küldenie a szerződés elállására vonatkozó értesítés szándékától számítva. A visszatérítési kifizetést a vállalatnak a lehető legrövidebb időn belül, legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül kell rendeznie. Az árut a vevőnek sértetlenül és változatlan mennyiségben kell visszajuttatnia, kivéve, ha az áru megsemmisül, hibás, elveszik, vagy mennyisége csökkent a vevő hibája nélkül. A Top-polok.hu webáruház fenntartja a jogot, hogy a vevő költségeire visszaküldje a sérült, használt vagy olyan árut, amely nem tartalmazza az összes kapcsolódó elemet (doboz, számla, eredeti csomagolás, használatlan termék, stb.). Ezért kérjük, hogy az árut gazdaságosan és körültekintően kezelje, mivel csak így cserélhetjük ki az árut, vagy visszatéríthetünk Önnek a pénzt.

A visszaküldött termékek beszerzési árát átutaljuk az Ön tranzakciós számlájára, amelynek számát csatolja az áruhoz és a reklamációs nyilvántartáshoz, amelyet e-mailben küld el az info@top-polok.hu címre. 

A fogyasztó elállási jogának gyakorlására szolgáló információs formanyomtatvány példája itt található LINK.

A webáruházban található árukra a szlovén törvényeknek megfelelő jótállási feltételek vonatkoznak. Az áruk akkor vannak garancia alatt, ha ezt a garancia lap meghatározza. A jótállási időt a garancia lapon vagy a számlán tüntetjük fel. A jótállási információkat az áru bevezető oldala is tartalmazza. Ha a jótállási információk nem állnak rendelkezésre, akkor az adott árura nincs garancia, vagy az információk jelenleg ismeretlenek. Ez utóbbi esetben a vevő kapcsolatba léphet a szolgáltatóval, aki naprakész információkat szolgáltat.

Biztonság: A szolgáltató megfelelő technológiai és szervezeti eszközöket használ a személyes adatok, megrendelések és fizetések továbbításának és tárolásának védelme érdekében.

A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése
A jogi normákkal összhangban a Top majice d.o.o. nem ismeri el a peren kívüli fogyasztói jogviták rendezésére alkalmas vállalkozókat olyan fogyasztói jogviták rendezésében, amelyekre a fogyasztó a bíróságokon kívüli fogyasztói jogviták rendezésének hatálya alá tartozik.

A Top majice d.o.o. amelyek áruk és szolgáltatások szolgáltatójaként lehetővé teszik az online kereskedelmet az Szlovén Köztársaságban, a weboldalán elektronikus linket tesznek közzé a Fogyasztói Vitarendezési Platformra (SRPS). A platform itt elérhető a fogyasztók számára: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Az említett szabályozás a fogyasztói jogviták peren kívüli megoldásáról szóló 1095/2010/EU rendeletből származik. Az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete a fogyasztói jogviták online rendezéséről és a 223/2013 / EK rendelet módosításáról 2016/2004 és a 2009/22/EK irányelv.

Top Majice d.o.o..

Cesta 24 junija 33

1231 Ljubljana Črnuče

Slovenija (Slovenia)

Adóköteles - IGEN

Közösségi adószám: SI61905666
Cégjegyzékszám: 3886573000

Bankszámlaszám: IBAN SI56 3000 0001 0894 494 (Sberbank d.d.)
BIC/SWIFT kód SABRSI2X

Bekerült a cég és bírósági nyilvántartásba, a cég nyilvántartásba vételének dátuma: 2011.01.11., az egység Srg bejegyzése: 2011/1367 (Ljubljanai Kerületi Bíróság/Okrožno sodišče Ljubljana)